Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Σε ένα Φίλο!


Όμορφο πράγμα να σ’ αγαπούν και ν’ αγαπάς,
 να σου δίνουνε τα πάντα χωρίς να ζητάς.
Να κουνάνε πάνω - κάτω το κεφάλι οι φίλοι σου όταν τραγουδάς.
Κι όταν ακουμπάς την πόρτα της χαράς, να μην έχει πάνω της σχήμα κλειδαριάς!

Γλυκύτατοι άνθρωποι να σε ρωτούν άμα πεινάς,
να σου  απαντούν όταν ρωτάς.
 Τι καλά! Με προσοχή να σε ακούν όταν μιλάς.
Όταν πας να φύγεις να φωνάζουνε «πού πας;».

Μένει γλυκιά γεύση στο στόμα όταν πονάς
κι ότι λυπάσαι είναι σημάδι πως ζεις και προχωράς!
Κι έτσι περπατώ σε μονοπάτια από λουλούδια.
 Ξαπλώνω πάνω στα όνειρά μου γράφοντας τραγούδια.
Όλοι οι φίλοι μου μελλοντικά αγγελούδια.
Φαγοπότι είναι η ζωή κι εγώ τρώω και τα φλούδια!

Με τη χαρά μου δένομαι όταν έναν καλό μου φίλο σκέφτομαι.
Κι όταν του κάνω κάτι -Θεέ μου, πόσο ντρέπομαι!
Είναι βροχή να σ’ αγαπούν κι εγώ από εκείνον βρέχομαι.
Αν κάποιος μου πει να τον παντρευτώ, θα του πω «βλέπουμε».
Μα αν μοιάζει με τον φίλο μου, οκ δέχομαι!
Κι όποιος είχε έναν φίλο κι είναι μόνος έκτοτε, τον φίλο μου να συναντήσει του εύχομαι.

Κάτι όμορφο πάω να σκεφτώ και καταλήγω σ’ ένα φίλο καλό
που στα δύσκολα είναι εδώ κι όταν χαίρεται, χαμογελώ (δις)!

Όταν μ’ αγκαλιάζουν άνετα με παρομοιάζουν
με έλατο όταν κοντά του δώρα βάζουν.
Μ’ εκείνους που στο δρόμο δυστυχώς την βγάζουν
και τα δικά σου τα παπούτσια δοκιμάζουν.

Χαμογέλασε στους περαστικούς
μπορεί να είναι φίλος του φίλου σου ένας απ’ αυτούς.
Παρατήρησε την μουσική που ακούς
και πες στον φίλο σου τι παρατήρησε ο νους.

Όταν τον φίλο μου κοιτώ στα μάτια,
στυλό δώσε μου να σου γράψω εκατό κομμάτια.
Παρέα σμήνος, προηγείται αυτός γιατί είναι φίνος.
 Όλοι μας πάμε όπου μας πάει εκείνος.

Όλα τα αλέθει -λένε- ο καλός ο μύλος
μα εγώ λέω όλα τα αντέχει ο καλός μου φίλος.
Βρέχει απ’ τα μάτια μου κρύβεται ο ήλιος
 μα εμφανίζεται ο πιο καλός μου φίλος

Κάτι όμορφο πάω να σκεφτώ και καταλήγω σ’ ένα φίλο καλό
που στα δύσκολα είναι εδώ κι όταν χαίρεται
 X α μ ο γ ε λ ώ !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου